A Super B-King ...
Super B-King
A Suzuki GSX-R Kupa közönsége hozzászokhatott már a mindig makulátlanul tündöklő, új motorkerékpárok látványához, azonban az idei futamokon egy eddig szokatlan „csodajárgány” is felbukkan a versenygépek között, nem kis feltűnést keltve a nézők körében. Az új jövevény 1340 cm3-es, és ugyanazzal a technológiával épült, amely a GSX-R modellcsaládot a világ egyik legsikeresebb motorjává tette.
Egyedi vonalaival és a Suzuki hagyományosan magas teljesítményével lélegzetelállító erőt, csúcstechnológiát és lenyűgöző stílust hoz a szürke aszfaltcsíkra.
Az új masina nem más, mint a Suzuki B-Kingből felvezető motorrá kinevezett Super B-King. Különleges „paripához” különleges „lovas” illik, ezért a nyergében sem akárki ül, hanem minden esetben a gyorsasági motorsport egy-egy elismert alakja. Az eddigi futamokon Andy Meklau, Rizmayer Gábor és Szabó II. László vette kezelésbe a Super B-Kinget. Bizonyítandó a motor könnyű kezelhetőségét, az elkövetkezendő versenyeken nem csak motorversenyzők ülhetnek fel rá, hanem motorozást kedvelő hírességek és újságírók is, akik között akár hölgyek is felbukkanhatnak majd.
A Super B-King műszaki adatai:
Motor típusa 4 ütemű, 4 hengeres, vízhűtéses, DOHC
Furat x Löket 81,0 X 65,0 mm
Hengerűrtartalom 1.340 köbcentiméter
Sűrítési arány 12,5:1
Keverékképzés Benzin befecskendezéses
Olajmennyiség 4,0 liter
Gyújtás Elektronikus (tranzisztoros)
Indító rendszer Elektromos
Kenés Nedves olajteknő
Erőátvitel 6 sebességes mechanikus
Primer áttétel 1.596
Végáttétel 2.388
Váz típusa Dupla bölcsőváz (alumínium ötvözet)
Villaszög / Utánfutás 25,5 fok / 107 mm
Kerékabroncs elöl 17M/C x MT3.50
Kerékabroncs hátul 17M/C x MT6.0
Fékek elöl Radiális, 4-dugattyús féknyergek, 310 mm-es dupla tárcsával
Fékek hátul 1-dugattyús féknyereg, 260 mm-es tárcsával
Gumiabroncs elöl 120/70ZR17M/C (58W)
Gumiabroncs hátul 190/50ZR17M/C (75W)
Üzemanyagtartály 16,5 liter
Hosszúság 2220 mm
Szélesség 800 mm
Magasság 1085 mm
Tengelytáv 1525 mm
Szabad magasság 120 mm
Ülés magasság 805 mm
Önsúly 235 kg