2011-ben nem támogatja tovább az AT&T Williams csapatát a Hell Energy
Budapest, 2011. február 2. A Hell Energy Magyarország Kft. menedzsmentje úgy döntött, hogy 2011-es szezontól nem kíván az AT&T Wiliams csapat szponzoraként részt venni a versenysorozatban. A Hell Energy döntésének hátterében elsősorban az a megfontolás áll, hogy a cég az együttműködés első két éve alatt maximálisan kiaknázta a szponzorációban rejlő lehetőségeket. Ezek a globális marketing szintjén fejtették ki hatásukat és hozzájárultak ahhoz, hogy a magyar energiaital márka nemzetközi piacokra is berobbant: jelenleg 24 országban forgalmazza termékeit, több helyen is vezető pozíciót tölt be.
„Két év sikeres együttműködést tudhatunk magunk mögött az AT&T Williams csapatával, és büszkék vagyunk arra, hogy magyar vállalatként elsőként, az energiaital márkák közül másodikként léptünk be a nemzetközi szponzorok közé a száguldó cirkusz világába. A Williams csapat többi nagy távozó szponzorának – a Philipshez, a Royal Bank of Scotland-hoz (RBS), az Air Asiahoz, és a McGregorhoz – döntéséhez hasonlóan, a Hell lépését is az indokolja, hogy a vállalat 2011-ben új, természetesen továbbra is nemzetközi léptékű szponzorációs szerepet keres. Erre elsősorban a Hell Energy jelentős exportbővülése és új nemzetközi piacai miatt van szükség” – mondta Tomas Grosch, a Hell Energy Magyarország Kft. nemzetközi stratégiai igazgatója. Jelenleg már 24 országban érhető el a Hell márka, és a cég idei export tevékenységének fókuszában a FÁK államok, illetve közép-kelet európai államok állnak. A Hell vezetői 2010 végén döntöttek úgy, hogy továbblépésre van szükség, és a Forma 1-es szponzoráció helyett olyan új aktivitást keresnek, mely tovább tudja növelni a márka presztízs-értékét, demonstrálja tőkeerejét, illetve ezek által elősegíti nemzetközi terjeszkedését – ahogyan ez a Williams-szel való sikeres együttműködés első két évében történt. A Hell Energy elhatározásához az a stratégiai döntés is hozzájárult, hogy a vállalkozás jelenleg erőforrásainak jelentős részét fordítja 4,5 milliárd forint összértékű szikszói gyárberuházására, amelynek köszönhetően 2011 tavaszától termelésének döntő hányada Magyarországra kerül át.
A Hell Energy szponzorációért felelős vezetője elmondta továbbá, hogy a támogatás megszűnésének ellenére, a cég továbbra is kitűnő kapcsolatot ápol az AT&T Williams csapatával és sikeres szereplést kíván a csapatnak a 2011-es szezonra.