Engedjék meg, hogy figyelmükbe ajánljuk a Magyar Golf Szövetség Marketingkutatási Projektjét. A Semmelweis Egyetem, Testnevelési és Sporttudományi Kar szakemberei által kidolgozott kutatás egyaránt szolgál sportágfejlesztési és akadémiai célokat. A kutatás eredményeit elsősorban a golf sportág marketing programjai és szponzorációs stratégiái terén fejlesztő javaslatok megfogalmazására, valamint a marketing munka hatékonyságának és eredményességének növelése céljábóI kívánjuk hasznosítani. Másodsorban pubikációk, szakcikkek formájában szeretnénk a szélesebb közvélemyény elé tárni.
A kutatást egy kérdőív formájában valósítjuk meg, meIynek kitöltése maximum 15-20 percet vesz igénybe. A kérdőívek elérhetőek a klubokban, ahol kitöltés után a klubház recepcióján adhatók le. Amennyiben a leadást követően regisztrálnak is, megnyerhetik az értékes Oxivit Orvoscsoport által felajánlott Professzionális Menedzserszűrést, vagy a DunaPro által felajánlott Callaway ajándékcsomagok egyikét.
A kutatást vezető partner szervezetünk (Semmelweis Egyetem, Testnevelési és Sporttudományi Kar, Sportmenedzsment Tanszéke - 1123 Budapest, Alkotás út 44.) az adatgyűjtési törvényeknek megfelelően minden információt titkosítva és anonim módon kezel!
Kérjük, járuljanak hozzá munkánkhoz egy kérdőív kitöltésével!
Bármely további kérdés, illetve észrevétel esetén a kutatást vezető projekt menedzserek szívesen állnak a rendelkezésükre a berkes@mail.hupe.hu illetve a vaczij@yahoo.com e-mail címeken.
Honlap: Magyar Golf Szövetség