A Lotus Circuit Car, az Elise nagyon könnyű kasznijával épült. A versenyautó összsúlya 650 kg. Erőforrása a Toyotától származó 1.8 literes WLT-i. Természetesen a Lotusban ez a motor nem önmagában dolgozik, hanem egy 243 lóerőt előcsalogató kompresszorral van szerelve. A maximális nyomatéka 236 Nm, 7.000 fordulat / perc! A gyártás beindításakor kínálatuk közé, egy 190 lóerős változat is bekerül! Az autóban egy 6 sebességes, kézi váltó kap majd helyet! A felfüggesztés beállításától függően a versenykocsi négy másodperc alatt éri el 0-ról a 100 km/ órát illetve 9 mp alatt a 260-at.
Az autót gyárilag egy vezető üléssel szerelik! A szériagyártású verzióba extraként egy második sportülés is vásárolható! Feltűnő a versenyautón, hogy nincs sem első szélvédője, sem pedig hűtőnyílások a karosszériáján! Az első spoiler peremezése, a nagy hátsószárny és a diffúzor gondoskodik a kellő leszorító erőről! Rövidesen az egyik prototípussal a gyártók, "meglátogatják" a szigetország autóversenyeit A gyár 2006 közepén kezdi meg az új versenyautója, a Circuit Car gyártását és a tervek szerint évente 100 darabot adnak majd el belőle!
A http://autonieuws.autotrader.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=3913&source=autotrader alapján fordította:
TheDutch