A Dreher Sörgyárak Zrt. Talmácsi Gábor együttműködésével Magyarországon eddig példa nélküli kampányba kezd a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítéséért. A Dreher Sörgyárak Felelős Alkoholfogyasztás program célja, hogy felhívja a magyar lakosság figyelmét a felelős alkoholfogyasztásra.
2008. június 17. – A mai napon indul útjára a Dreher Sörgyárak Felelős Alkoholfogyasztás programja, melynek keretében a magyar sörgyár Talmácsi Gábor, gyorsasági motoros világbajnokkal együttműködve, a felelős alkoholfogyasztásra hívja fel a felnőtt lakosság figyelmét.
Felelős nagyvállalatként a Dreher Sörgyárak Zrt. kiáll a felelős alkoholfogyasztás mellett, annak érdekében, hogy olyan tudatos fogyasztói legyenek, akik tisztában vannak az alkoholos italok fogyasztásának kultúrájával és tudják, hogy mikor, mit és mennyit ihatnak.
A Dreher Sörgyárak Felelős Alkoholfogyasztás programja, hazánkban teljesen egyedülálló, ugyanis egy olyan társadalmi értékteremtő kampány, melynek elsődleges célja a felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos tudatosság növelése. A sörgyár együttműködő partnere a program során Talmácsi Gábor, aki ismertsége révén kívánja minél több emberhez eljuttatni a kampány főbb üzeneteit, mondanivalóját.
„A Dreher Sörgyárak Felelős Alkoholfogyasztás program mondanivalója nagyon egyszerű: felelősek vagyunk – önmagunkért és másokért is. Profi sportolóként tisztában vagyok azzal, mit jelent ez. Bármilyen döntést hozok is – a pályán vagy azon kívül – tudom, hogy döntésem következményei másokra is kihatnak” – mondta Talmácsi Gábor. „Ugyanez a helyzet alkoholfogyasztás esetén is. Akkor is felelős vagyok, és felelősen kell döntenem. Tudnom kell, hogy mikor, hol és mennyit ihatok. Tudnom kell, hol a határ. Tisztán kell látnom tetteimet és azok következményeit!”
A program fő üzeneteit figyelemfelkeltő online és nyomtatott hirdetések formájában is igyekeznek a szervezők minél szélesebb rétegekhez eljuttatni. A hirdetéseken Talmácsi Gáborral találkozhatunk, aki saját tükörképével néz szembe. A „Te is lásd tisztán tetteid!” mottóval megjelenő hirdetések az egyéni felelősség kérdését helyezik a középpontba.