Range Rover TDV8
Olyan időket élünk, amikor az üzemanyag, azon belül a benzin árak az egekig szöknek, arról nem is beszélve, hogy némely lakónegyedben egyszerűen lenéznek ha njem a legújap SUV áll a garázsfeljáródon. Ha nem érdekel a piros lámpánál apu kocsiját túráztató kihívása, akkor számodra a Range Rover TDV8 a közlekedés eszköze!
Köze sincs a régi, dízel Range Roverhez! Ez bátran kijelenthető! Az új V8 egyszerűen össze sem hasonlítható a régi hathengeressel. A kicsi 2,7 tonnás Range Rovert bizonyosan nem lesz egyszerű lazán odébb pöckölni. A fizika törvényei látszanak felborulni, amikor a sofőr megtapasztalja, hogy a V8 segítségével mennyire könnyen mozog a hatalmas tömeg, még városi forgalomban is.
Mégis a felmerülő kardinális kérdés, amelyet a Magyar Range rover tulajdonosok egyből feltesznek, még akkor is ha a legtöbbjüknek köze sincs a dologhoz: Hogy viselkedik terepen? Nos, a tesztpálya homokozójában az új Range Roverrel buli az élet. A legszebb az egészben, hogy bárki bátran mehet vele játszani. A 2007-es modellévtől a Range Rover un. „Terrain Response” kiegészítővel lesz ellátva. A dolog nem ismeretlen, hiszen a Discovery 3 típusában már találkoztunk vele. A rendszer érthetőbben kb. ennyit tesz: „ostobák terepezésének segítője”, ugyanis automatikusan szabályozza az összes létező elektromos segédberendezést, mint pl.: magasságot, emelkedési szöget vagy éppen az ereszkedést szabályozó fékeket. Ilyen luxus mellet gyerekes egyszerűséggel lehet teljesíteni a tornyosuló akadályokat!
Ha minden igaz, az új Range Rover TDV8 novembertől lesz kapható az európai márkakereskedőknél!
Fordította: C.Z.