A Cagiva XTRA Raptor.
A motort összefoglalva, nagyon jól lett megépítve. Elsősorban nagyon szép, mindenki által megcsodálandó fejidomot kapott! Talán kicsit furcsa és szokatlan de tény, hogy szemet gyönyörködtető! Egy igazi karakteres motor! Vonalvezetése rendkívül lendületes. A Raptor váza kissé más, mint a „sima, mezei” V-Raprotoké! Hátulja 5 cm-rel magasabb lett. A futóműhöz, előre Marzocchi féle, 43 mm-es belső átmérőjű felfordított villát kapott, ami teljesen állítható, hátulra pedig Sachs márkájú központi rugóstagot használtak, ami ugyanúgy állítható, mint az első! Kiegészítették kormány-lengéscsillapítóval is. Az olcsó hatást keltő műanyag idomokat elfelejtették és helyettük karbot használtak, ami a végeredményen is meglátszik! A Raptor blokkjárol annyit, hogy Suzuki-blokkot raktak bele. Az 1000-es motor erejére nem lehet panasz, és a gázreakciója is teljesen jó, sőt az üzemanyag ellátásával sincs semmi probléma! Kuplungja sima, váltója pontos és tökéletes! Tekintettel arra a tényre, hogy nem „tucat motornak” készült ez meg is látszik. Nem egy mindennapi futószalag motor! Azt hiszem, hogy ez meg is látszik rajta!