A 35. Tokyo Motor Show-n jelent meg, mint az egyik legérdekesebb autó, a Mercedes F400 Carving. A sportkocsi legfontosabb újítása, hogy mind a négy kerekének dőlése állítható, 0 és 20 fok között. A rendszer ugyanazt az elvet használja, amit a motorkerékpárok kanyarodásnál: a belső ív felé dőlő kerekek, csúszás nélkül nagyobb oldalerőt visznek át, ezért az autó stabilabb, mint fix kerekűek. A Carvingra ezért speciális gumiabroncsokat szereltek. A gumik belső fele ívelt, mint a sportmotorokon, így a döntött kerekek tapadása kanyarodás közben is megfelelő marad. Az eredmények is igazolják ezt, mert az F400 akár 1,28 g oldalgyorsulást is képes elérni, ami a jelenleg piacon lévő sportkocsiknál, 28 %-kal jobb érték. A billenthető kerekek ráadásul a menetstabilizáló program működését is segítik: egy hirtelen kormánymozdulat következményei, a megfelelő kerekek bedöntésével jól korrigálhatóak. Vészfékezéskor pedig a dönthető kerekek teljes döntésével, csökkenthető a fékút. 100 km/h sebességről úgy öt méterrel rövidebb úton áll meg az autó, mint hagyományos üzemmódban egyenesre állított kerekekkel.
A kis kétüléses emellett még számos érdekes műszaki megoldást hordoz, így a kormánykerék, és a kerekek közt kizárólag elektronikus kapcsolat van, a futómű pedig aktív hidro-pneumatikus rendszerű, az útviszonyoknak megfelelően változtatja a rugózási, és csillapítási beállításokat. Az autó világítási rendszere sem mindennapi. A fényt üvegszálas optika közvetíti a belül elhelyezett xenon lámpáktól a kibocsátás helyéig, ami amellett, hogy igen nagy szabadságot biztosít a tervezőknek, igen kis helyigényű, és könnyen szerelhető megoldás.