A hihetetlens hengerűrtartalmmal (916 ccm) megáldott G-Stridert Tokióban mutatta be a Suzuki. Természetesen, ezzel egyenes arányban nő a teljesítmény, amely már-már a lenyűgöző kategóriába sorolandó a standard változat esetében is, tekintve hogy robogóról van szó.
Az első felfüggesztés a Bimota Tesire emlékeztet nagyon a maga domború kerekével és margaréta-tárcsáival. Amúgy a kerekek is hatalmasak: óriási Bridgestone-abroncs elől (140-60/17), sőt 220-60/18 hátul. A vonalvezetés a legmodernebb kor scootereinek sportosságát tükrözi, ugynakkor elegendő hely marad az utasnak és a csomagoknak is.
A "hátul ülő" fényszóró maga a megtestesült rosszaság, akárcsak az oldalanként kivezetett dupla kipufogó. Egyedi a színösszeállítás is, amely a gyöngyház-fehér és a szénfekete kontrasztjára épül.
Elegancia és robbanékonyság két keréken.