Elveink  |  Gy.I.K  |  Médiaajánlat  |  Kezdőlapnak  |  Honlapajánló 2018. szeptember 19. szerda, napja van.  

szabadban.hu webmail

 Támogatottjaink
. BOM - 2020 Bp. Olimpia
. Budapest-Bamako
. Budapest Titans
. Cseh László
. Dani Gyöngyi
. Farkas Györgyi
. F1 Racing
Exprerience
. Hungexpo
. Kis Sándor - Technosport
. Klein Dávid
. Kovács László Formula2
. Kovács Niki 600 EB
. OLIMPIA
. ParaJet-Ski

  Fogyatékkal élők
  Mindennapok
  Paralimpia
  Sportélet

  Földön - Bakancsban
  Barlangászás
  Hegy- és Sportmászás
  Túrák, séták
  Ti küldtétek
  Tippek trükkök

  Földön - Hóban - Jégen
  Curling
  Gyorskorcsolya
  Jégen (szabadidő)
  Jégkorong
  Jégvitorlás
  Műkorcsolya és Jégtánc
  
  Sífutás
  Síugrás
  Snowboard
  Szánkó és Bobsport
  Tippek-trükkök
  Ti küldtétek

  Földön - Kétkerék
  Gyorsasági motorsport
  Enduro és más motorsport
  Motorokról
  Motoros rendezvények
  Quad
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  BMX
  Kerékpárok
  Kerékpáros rendezvények
  Mountainbike
  Országúti kerékpársport
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Négykerék
  3,2,1.GO!
  Autó különlegességek
  Autós programok
  Forma1
  Gokart
  Gyorsasági autósport
  Oldtimer és programok
  Rally és egyéb autósport
  Terepjáró
  Terep-Rallye
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Sportok még
  Asztalitenisz
  Atlétika-Torna
  Boksz
  Budo
  Duatlon - Triatlon
  Egyéb sportok
  Extrém
  Fegyveres sportok
  Futás aszfalton
  Futás terepen
  Futball-Futsal
  Golf
  Golyós sportok
  Háromtusa-Öttusa
  Kézilabda
  Kosárlabda
  Más labdasportok
  Mozgás
  Röplabda
  Sportkülönlegességek
  Sportpolitika
  Sportvilág
  Squash
  Tenisz
  Tollaslabda
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Vitalitás
  Aerobic
  Egészség
  Erőnlét
  Fitness
  Táncsport
  Táplálkozás
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Levegőben
  Ejtőernyő
  Hőlégballon
  Kisrepülők
  Sárkányrepülés
  Siklóernyő
  Vitorlázó repülés
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Vízben
  Búvárkodás
  Csónak és vizitúrák
  Csónak, Kajak-Kenu
  Hajó, Yacht, Motorcsónak
  Horgászsport
  Jet-Ski
  Kite-Surf
  Motorcsónaksport
  Műugrás - Toronyugrás
  Rafting és vadvízi sportok
  Surf
  Úszás-Szinkronúszás
  Vitorlázás
  Vizilabda
  Vizisí és Wakeboard
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Kedvenceink - Állatsportok
  Halak
  Kutyák
  Lovak
  Madarak
  Minden más
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Sporttal kapcsolatban
  Dopping
  Kultúra
  Létesítmények
  Navigáció - GPS
  Rólunk
  Sportkultúra
  Támogatjuk
  Partnereink

 
Cikk beküldése    |    Boltkatalógus    |    Fórum    |    Piactér     |    Sportfotók    |    Sportvideók    |    Humoros videók    |    Humor    |    Rólunk


34234234
 
 
Wéber nem indul Marokkóban
2012-04-11 12:54:51


Wéber nem áll rajthoz Marrakesben
(2012 WTCC Race of Morocco)

A Túraautó Világbajnokság harmadik fordulóját  most hétvégén, Marokkóban rendezik meg. A helyszín egy év szünet után tér vissza a versenynaptárba, ahol 2009-ben és 2010-ben rendeztek WTCC futamokat. A versenyhétvége egy nappal hosszabb lesz a megszokottnál, ugyanis a pénteki napon is lesz egy 30 perces teszt a versenyzők számára.

A világbajnoki pontversenyben két forduló után Michelisz Norbert 24 ponttal a 7. pozícióban áll, a Yokohama Driver’s Trophy értékelésben 27 ponttal a harmadik helyet foglalja el. Wéber Gábornak nincs még világbajnoki pontja, a függetlenek között három megszerzett ponttal a 9. a rangsorban.

Sajnos Wéber Gábor nem áll rajthoz a marokkói hétvégén, mivel a korábbi futamokon elszenvedett technikai problémák okozta váratlan és nagyon drága javítási költség, valamit a kötelező alkatrész-felújítás, veszélybe sodorná a versenyző indulást az európai versenyeken.

Michelisz Norbert:
Vegyes emlékeim vannak a marrákesi pályáról. A balesetem a Q1-ben, és a balul sikerült állórajt a 2. futamon beárnyékolta a 2010-es hétvégét számomra, annak ellenére, hogy az első futamon a 7. helyen végeztem, a tempóm pedig elég lehetett volna az első sorhoz az időmérőn. A pálya vonalvezetése önmagában nem jelent nagy kihívást, viszont a nagyon magas kerékvetőkkel ellátott lassítókon elég egy apró hiba, és azonnal komoly sérülések keletkezhetnek az autón. A bőven 230 km/h feletti sebességek, a falak közelsége és a kifutási lehetőségek hiánya itt minden évben hatalmas baleseteket eredményezett. Mivel az eddigi tapasztalatok alapján a marrákesi pálya nem kedvez a BMW-nek, így a célom a hétvégén a tisztes helytállás és pontgyűjtés a privát értékelésben. Nem mellékes szempont az autó egyben tartása vasárnap estig, ugyanis egy komoly törés vélhetően befolyásolná a szlovák és a hazai lehetőségeinket, ha azonban úgy adódik a dobogóra, akkor támadni fogok.

Wéber Gábor:
Azt utolsó pillanatig nem tudtam elengedni ezt a futamot, még pénteken is lehetséges támogatókkal tárgyaltam. Azt érzem, hogy jövőre növekszik majd a mozgásterem, de ilyen gyorsan, képtelenség betömni ezt a kátyút, nincs mese, át kell lépnünk. Beszéltem Zolival, a csapattal, a tönkrement alkatrészek felújítása, időben megint nagyon feszes lenne, de főleg, őrült drága. Már a részszámlák is sokkolóak, bár, egy szűkebb keretrendszerben számoltunk ugyan töréssel, de ez kicsit erős, ami most a nyakunkba szakadt. Aztán ez a kötelező felújítás végleg betette a kaput. Nem akarom kockáztatni a magyar futamot, és leginkább a szurkolóinknak elérhető nagydíjakat, és ezek Afrika után következnek csak. Felkészülünk inkább ezekre kis levegőhöz jutva, van mit végiggondolni, nagyon nem erre számítottam, és még a szerencse sem állt mellettünk. Norbi beállításai nekem nem fekszenek, ez várható volt, de a „saját BMW” megtalálása még várat, bár közelítünk körről-körre.

Április 13, péntek (helyi idő szerint):
13:30-14:00 Teszt

Április 14, szombat:
09:30-10:00 Első szabadedzés
13:15-13:45 Második szabadedzés
16:15-17:05 Időmérő edzés

Április 15, vasárnap:
09:00-09:15 Bemelegítő edzés:
12:20-12:45 Első futam (11 kör )
15:20-15:45 Második Futam (11 kör)



Szerző: szabadban
Forrás: Zengő Motorsport

A cikk képei:

 


szabadban.hu hírlevél, legfrisebb
híreink hetente a postafiókodba!




 
   

Ugrás az oldal tetejére

Médiaajánlat | Irjon nekünk | Impresszum