Elveink  |  Gy.I.K  |  Médiaajánlat  |  Kezdőlapnak  |  Honlapajánló 2024. március 28. csütörtök, napja van.  

szabadban.hu webmail

 Támogatottjaink
. BOM - 2020 Bp. Olimpia
. Budapest-Bamako
. Budapest Titans
. Cseh László
. Dani Gyöngyi
. Farkas Györgyi
. F1 Racing
Exprerience
. Hungexpo
. Kis Sándor - Technosport
. Klein Dávid
. Kovács László Formula2
. Kovács Niki 600 EB
. OLIMPIA
. ParaJet-Ski

  Fogyatékkal élők
  Mindennapok
  Paralimpia
  Sportélet

  Földön - Bakancsban
  Barlangászás
  Hegy- és Sportmászás
  Túrák, séták
  Ti küldtétek
  Tippek trükkök

  Földön - Hóban - Jégen
  Curling
  Gyorskorcsolya
  Jégen (szabadidő)
  Jégkorong
  Jégvitorlás
  Műkorcsolya és Jégtánc
  
  Sífutás
  Síugrás
  Snowboard
  Szánkó és Bobsport
  Tippek-trükkök
  Ti küldtétek

  Földön - Kétkerék
  Gyorsasági motorsport
  Enduro és más motorsport
  Motorokról
  Motoros rendezvények
  Quad
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  BMX
  Kerékpárok
  Kerékpáros rendezvények
  Mountainbike
  Országúti kerékpársport
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Négykerék
  3,2,1.GO!
  Autó különlegességek
  Autós programok
  Forma1
  Gokart
  Gyorsasági autósport
  Oldtimer és programok
  Rally és egyéb autósport
  Terepjáró
  Terep-Rallye
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Sportok még
  Asztalitenisz
  Atlétika-Torna
  Boksz
  Budo
  Duatlon - Triatlon
  Egyéb sportok
  Extrém
  Fegyveres sportok
  Futás aszfalton
  Futás terepen
  Futball-Futsal
  Golf
  Golyós sportok
  Háromtusa-Öttusa
  Kézilabda
  Kosárlabda
  Más labdasportok
  Mozgás
  Röplabda
  Sportkülönlegességek
  Sportpolitika
  Sportvilág
  Squash
  Tenisz
  Tollaslabda
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Vitalitás
  Aerobic
  Egészség
  Erőnlét
  Fitness
  Táncsport
  Táplálkozás
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Levegőben
  Ejtőernyő
  Hőlégballon
  Kisrepülők
  Sárkányrepülés
  Siklóernyő
  Vitorlázó repülés
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Vízben
  Búvárkodás
  Csónak és vizitúrák
  Csónak, Kajak-Kenu
  Hajó, Yacht, Motorcsónak
  Horgászsport
  Jet-Ski
  Kite-Surf
  Motorcsónaksport
  Műugrás - Toronyugrás
  Rafting és vadvízi sportok
  Surf
  Úszás-Szinkronúszás
  Vitorlázás
  Vizilabda
  Vizisí és Wakeboard
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Kedvenceink - Állatsportok
  Halak
  Kutyák
  Lovak
  Madarak
  Minden más
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Sporttal kapcsolatban
  Dopping
  Kultúra
  Létesítmények
  Navigáció - GPS
  Rólunk
  Sportkultúra
  Támogatjuk
  Partnereink

 
Cikk beküldése    |    Boltkatalógus    |    Fórum    |    Piactér     |    Sportfotók    |    Sportvideók    |    Humoros videók    |    Humor    |    Rólunk


34234234
 
 
Végleges a Hell Camaro külseje
2010-12-06 12:19:37


Elnyerte végső külsejét a Hell pokoli erejű Camarója

Az egyedi festéssel és 3D-s logóval az utolsó fázishoz érkezett a Hell versenyautója

Budapest, 2010. december 03. Ahogyan már korábban beszámoltunk róla, a HELL Energy nem kisebb feladatba vágta a fejszéjét, mint egy tengeren túli Chevrolet modell egyedülálló képességekkel és külsővel rendelkező versenyautóvá alakításába. Az augusztusban kezdődött munka utolsó előtti fázisához érkezett, ugyanis múlt héten elkészült az autó festése, amely a kocsi belső tulajdonsághoz igazodva, különleges külső megjelenést kölcsönöz az autónak.

Az amerikai Chevrolet modell – amely Magyarországon már önmagában is kuriózumnak számít – az egyedi design-nal és festéssel vált az utak tekintélyt parancsoló ördögévé. Az autó fekete alapszínéből látványosan kiemelkedik az új 3 dimenziós ördögfej, a kasznin alul futó piros csík és a piros színre festett visszapillantók pedig elegánsan emelik ki, és teszik légiessé a Camaro robosztus sportosságát.

Miután a Hell Energy Magyarország Kft. az álomautó megvalósítása során semmit sem bízott a véletlenre, és már az autó kiválasztásától kezdve, az átépítés folyamatában is mindig a maximalizmusra törekedett, így a festést is egy profi csapatra, az Art-Aero Airbrushműhelyre bízta. A műhelyben, amely nevét a különleges festési technikát lehetővé tevő eszközről, az airbrush pisztolyról kapta, gyakorlatilag minden felületre és anyagra tudnak dekorációt készíteni. Így a mesterműveknek csupán a fantázia szabhat határt, a csapat felkérései között szerepelt már bowling-bábú, cipő, laptop, hűtő, szolárium, hajó, repülő, snowboard, hogy csak az érdekesebbeket említsük. Természetesen már több versenyautó design-ja is a műhelyben dolgozók keze munkáját dicséri.

A munka
A műhelybe trélerrel szállított Camarot a Hell felkérésére Kolozs Adrián és Nagy Gábor „vette kezelésbe”. A legnagyobb kihívást a munka rövid határideje jelentette, ugyanis a srácoknak összesen 4 nap állt a rendelkezésükre, hogy megvalósítsák, amit a Hell megálmodott. A munka az első napon a vizes csiszolással, illetve a festeni nem kíván területek kiragasztásával telt. Ennek az előkészítő eljárásnak a lényege, hogy a felületet a következő festékréteg számára érdessé teszik, hogy a lehető legjobban tapadjon. A hosszúra nyúló második munkanapon a festendő felület tisztítását és zsírtalanítását végezték a szakemberek, illetve a méretre igazított logót vágták ki sablonfóliára. Miután a maszkfóliák felkerültek a Camaróra, a harmadik napon kezdődhetett meg a versenyautó alján futó csík, illetve a logók festése. A negyedik napon a festés befejeztével került a járgány a fényezőkamrába, ahol a lakkozás munkafázisa következett, amire elsősorban a dekoráció védelme szempontjából volt szükség, de a festés igazi szépségét is kiemeli a lakktól kapott fény.

Az új, 3 dimenziós logó nem igényelt speciális technikát, csupán a festést hosszabbította meg pár órával az, hogy több színátmenetet kellett festeni a logóba az egyedi látvány elérése érdekében. Mivel a Hell nem titkolt szándéka az, hogy a kívül-belül szörnyeteggé alakított versenyautó a driftautók „ékköve” legyen, a szakértők egy víztiszta fóliavédelmet is elengedhetetlennek tartottak ahhoz, hogy a kocsi festése bírja az igencsak speciális igénybevételt.
Az egyedülálló karakterisztikájú és megjelenésű Chevrolet Camaro SS füstölgő kerekeit a tervek szerint 2011 tavaszán láthatja először testközelből a nagyközönség.  Az első „bevetésen” – ahol ugyan köröket még nem írt a betonra, de az újonnan kapott külsővel pózolt az autó – már túl van, de hogy mindez hol lesz látható, az egyelőre még titok.



Szerző: szabadban
Forrás: Hell Energy Magyarország Kft.

A cikk képei:

 


szabadban.hu hírlevél, legfrisebb
híreink hetente a postafiókodba!




 
   

Ugrás az oldal tetejére

Médiaajánlat | Irjon nekünk | Impresszum