Elveink  |  Gy.I.K  |  Médiaajánlat  |  Kezdőlapnak  |  Honlapajánló 2024. április 19. péntek, napja van.  

szabadban.hu webmail

 Támogatottjaink
. BOM - 2020 Bp. Olimpia
. Budapest-Bamako
. Budapest Titans
. Cseh László
. Dani Gyöngyi
. Farkas Györgyi
. F1 Racing
Exprerience
. Hungexpo
. Kis Sándor - Technosport
. Klein Dávid
. Kovács László Formula2
. Kovács Niki 600 EB
. OLIMPIA
. ParaJet-Ski

  Fogyatékkal élők
  Mindennapok
  Paralimpia
  Sportélet

  Földön - Bakancsban
  Barlangászás
  Hegy- és Sportmászás
  Túrák, séták
  Ti küldtétek
  Tippek trükkök

  Földön - Hóban - Jégen
  Curling
  Gyorskorcsolya
  Jégen (szabadidő)
  Jégkorong
  Jégvitorlás
  Műkorcsolya és Jégtánc
  
  Sífutás
  Síugrás
  Snowboard
  Szánkó és Bobsport
  Tippek-trükkök
  Ti küldtétek

  Földön - Kétkerék
  Gyorsasági motorsport
  Enduro és más motorsport
  Motorokról
  Motoros rendezvények
  Quad
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  BMX
  Kerékpárok
  Kerékpáros rendezvények
  Mountainbike
  Országúti kerékpársport
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Négykerék
  3,2,1.GO!
  Autó különlegességek
  Autós programok
  Forma1
  Gokart
  Gyorsasági autósport
  Oldtimer és programok
  Rally és egyéb autósport
  Terepjáró
  Terep-Rallye
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Sportok még
  Asztalitenisz
  Atlétika-Torna
  Boksz
  Budo
  Duatlon - Triatlon
  Egyéb sportok
  Extrém
  Fegyveres sportok
  Futás aszfalton
  Futás terepen
  Futball-Futsal
  Golf
  Golyós sportok
  Háromtusa-Öttusa
  Kézilabda
  Kosárlabda
  Más labdasportok
  Mozgás
  Röplabda
  Sportkülönlegességek
  Sportpolitika
  Sportvilág
  Squash
  Tenisz
  Tollaslabda
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Vitalitás
  Aerobic
  Egészség
  Erőnlét
  Fitness
  Táncsport
  Táplálkozás
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Levegőben
  Ejtőernyő
  Hőlégballon
  Kisrepülők
  Sárkányrepülés
  Siklóernyő
  Vitorlázó repülés
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Vízben
  Búvárkodás
  Csónak és vizitúrák
  Csónak, Kajak-Kenu
  Hajó, Yacht, Motorcsónak
  Horgászsport
  Jet-Ski
  Kite-Surf
  Motorcsónaksport
  Műugrás - Toronyugrás
  Rafting és vadvízi sportok
  Surf
  Úszás-Szinkronúszás
  Vitorlázás
  Vizilabda
  Vizisí és Wakeboard
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Kedvenceink - Állatsportok
  Halak
  Kutyák
  Lovak
  Madarak
  Minden más
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Sporttal kapcsolatban
  Dopping
  Kultúra
  Létesítmények
  Navigáció - GPS
  Rólunk
  Sportkultúra
  Támogatjuk
  Partnereink

 
Cikk beküldése    |    Boltkatalógus    |    Fórum    |    Piactér     |    Sportfotók    |    Sportvideók    |    Humoros videók    |    Humor    |    Rólunk


34234234
 
 
SZELEK SZÁRNYÁN
2008-06-24 20:29:25


A 2008-as Gyorsasági Motoros Világbajnokság nyolcadik versenyhétvégéjén az időjárás úgy döntött, hogy senkinek sem fog kedvezni. Donington Parkra már kora hajnalban orkánerejű szél telepedett. A sátrak és a paddockban felállított hospitalityk csak nagyon nehezen bírtak lábon maradni. Nem volt ez másképp a versenyzőkkel sem. A Pepe Team Toth csapat mindkét versenyzője, természetesen az ellenfelekkel egyetemben, óriási harcot vívtak a széllel. A negyed-literes géposztály rajtjára sem enyhült a szél, viszont szikrázó napsütésben, száraz pályán engedhette el a rendezőség a mezőnyt. Hector Barbera a start után, az első kanyarban még tartotta Simoncelli és Takahashi mögött a harmadik pozíciót. A második kör kezdetére Bautista és Simon is megelőzték a spanyolt, ám nem sikerült meglógniuk, mert Hector egymás után futotta a leggyorsabb köröket. Később Simonnal, majd Kallióval harcolt a dobogóért, miközben Tóth Imre úgy tűnt, hogy nem tudja megismételni tavalyi pontszerző helyét. Míg Hector igyekezett Kalliót befogni, addig Imre a 12. körben technikai probléma miatt kiállt. A véghajrában ismét a mi spanyolunk volt a leggyorsabb, amire válaszul Kallio még gyorsabb kört ment. A gumik azonban már nem tudták tartani a Hector diktálta tempót, így a végelszámolásban a negyedik helyen zárt, azon a pályán, ahol pályafutása első világbajnoki versenyén mutatkozott be, 2003-ban. A részletek jöjjenek a versenyzőktől.

Hector Barbera:
„A rajtom nagyon jól sikerült, habár a helyezkedés közben egy-két pozíciót veszítettem. A verseny felénél már annyira zavart a szél, hogy sokat hibáztam. Ugyan a vége felé még sikerült rákapcsolnom, de a motor egyre csak gyengült és olyan volt, mint egy krumpli. A kigyorsításoknál láttam, hogy az előttem lévők sokkal hamarabb tudják rátenni a gázt és sokkal gyorsabbak nálam. Keményen küzdöttem a széllel, a motorommal és a végén a gumival is, mert persze az is elfogyott. A pontállásban jelenleg az ötödik helyen állok, ami jó, de azért dolgozunk minden hétvégén, hogy még jobb legyen.”

Tóth Imre:
„A reggeli bemelegítésen óriási volt a szél, de a kvalifikáción észlelt problémáknak nyoma sem volt. Könnyedén mentem, a motorom erős volt. Én nem tudom, hogy mi változott meg azóta, de egész egyszerűen visszatértek ugyanazon gyújtási, illetve karburálási problémák, mint tegnap. Nem forgott a gépem, a kigyorsításnál így nem volt meg az erő, hogy a szélben felállítsam a gépet és a megfelelő íven kigyorsítsak. A vége felé már annyira akadozott, a váltásoknál és a kigyorsításnál is, hogy képtelenség volt egy normális kört menni vele.”

Kapcsolódó kategória: Kovács Niki 125 GP


Szerző: szabadban


Kapcsolódó cikkek:



A cikk képei:

 


szabadban.hu hírlevél, legfrisebb
híreink hetente a postafiókodba!




 
   

Ugrás az oldal tetejére

Médiaajánlat | Irjon nekünk | Impresszum