A marokkói versenyről szinte éppen csak hazaérkezett csapat, alig 4 nap alatt építette újjá a versenyautót és készítette fel az akár bajnoki címet is meghozható futamra.
Kis Sándor
Úgy tűnik az idén a motorsportok világában külföldön és itthon is az utolsó futamokra marad a bajnoki cím eldöntése. Akár a Forma 1-et, akár a motoGP-ben Talmát nézzük mindenhol az utolsó pillanatig kiélezett küzdelem megy a címért. Nincs ez másképp a magyar bajnokságokban, akár a raliban, akár nálunk sem másképp. Azt kell eldöntenünk még a rajt előtt, hogy taktikusan versenyezzünk és a stabil eredményre hajtsunk vagy vegyük fel a küzdelmet a gyári Mitsubishi ellen. 31, ha az év végi levonást is vesszük most 23 ponttal vezetünk, azt gondolom még bőven van előnyünk. Ezt kell tudnunk most jól beosztani, vigyázni a technikára és a lehető legtöbb pontot elhozni.
Program
2007. október 12. péntek
9:00-12:00 adminisztratív átvételek (PSI Holding, Károlyi Sándor u. 158.)
9:15-12:30 technikai átvételek (PSI Holding, Károlyi Sándor u. 158.)
14:30 a verseny rajtja (PSI Holding, Károlyi Sándor u. 158.)
15:00 Prológ (Budapest M3 kivezető)
Szerviz (PSI Holding, Károlyi Sándor u. 158.)
18:30 1. napi cél (Dabas, Motel)
2007. október 13. szombat
8:00 2. napi rajt (Dabas, Motel)
8:25 SS1 „Kelet” 38,81 km
9:30 SS2 „Dabas Észak” 37,61 km
Szerviz – 40 perc
11:40 SS3 „Kelet” 38,81 km
12:45 SS4 „Dabas Dél” 35 km
Szerviz – 40 perc
14:35 SS5 „Dabas Észak” 37,61 km
15:25 SS6 „Dabas Dél” 35 km
Szerviz – 2:30
18:35 2. napi cél (Dabas, Motel)
2007. október 14. vasárnap
8:00 3. napi rajt (Dabas, Motel)
8:20 SS7 „Dabas Észak” 37,61 km
9:10 SS8 „Dabas Dél” 35,49 km
Szerviz – 50 perc
11:20 SS9 „Dabas Észak” 37,61 km
12:10 SS10 „Dabas Dél” 35,49 km
12:55 a verseny célja, céldobogó (Dabas, Motel)