Elveink  |  Gy.I.K  |  Médiaajánlat  |  Kezdőlapnak  |  Honlapajánló 2019. június 20. csütörtök, napja van.  

szabadban.hu webmail

 Támogatottjaink
. BOM - 2020 Bp. Olimpia
. Budapest-Bamako
. Budapest Titans
. Cseh László
. Dani Gyöngyi
. Farkas Györgyi
. F1 Racing
Exprerience
. Hungexpo
. Kis Sándor - Technosport
. Klein Dávid
. Kovács László Formula2
. Kovács Niki 600 EB
. OLIMPIA
. ParaJet-Ski

  Fogyatékkal élők
  Mindennapok
  Paralimpia
  Sportélet

  Földön - Bakancsban
  Barlangászás
  Hegy- és Sportmászás
  Túrák, séták
  Ti küldtétek
  Tippek trükkök

  Földön - Hóban - Jégen
  Curling
  Gyorskorcsolya
  Jégen (szabadidő)
  Jégkorong
  Jégvitorlás
  Műkorcsolya és Jégtánc
  
  Sífutás
  Síugrás
  Snowboard
  Szánkó és Bobsport
  Tippek-trükkök
  Ti küldtétek

  Földön - Kétkerék
  Gyorsasági motorsport
  Enduro és más motorsport
  Motorokról
  Motoros rendezvények
  Quad
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  BMX
  Kerékpárok
  Kerékpáros rendezvények
  Mountainbike
  Országúti kerékpársport
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Négykerék
  3,2,1.GO!
  Autó különlegességek
  Autós programok
  Forma1
  Gokart
  Gyorsasági autósport
  Oldtimer és programok
  Rally és egyéb autósport
  Terepjáró
  Terep-Rallye
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Sportok még
  Asztalitenisz
  Atlétika-Torna
  Boksz
  Budo
  Duatlon - Triatlon
  Egyéb sportok
  Extrém
  Fegyveres sportok
  Futás aszfalton
  Futás terepen
  Futball-Futsal
  Golf
  Golyós sportok
  Háromtusa-Öttusa
  Kézilabda
  Kosárlabda
  Más labdasportok
  Mozgás
  Röplabda
  Sportkülönlegességek
  Sportpolitika
  Sportvilág
  Squash
  Tenisz
  Tollaslabda
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Vitalitás
  Aerobic
  Egészség
  Erőnlét
  Fitness
  Táncsport
  Táplálkozás
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Levegőben
  Ejtőernyő
  Hőlégballon
  Kisrepülők
  Sárkányrepülés
  Siklóernyő
  Vitorlázó repülés
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Vízben
  Búvárkodás
  Csónak és vizitúrák
  Csónak, Kajak-Kenu
  Hajó, Yacht, Motorcsónak
  Horgászsport
  Jet-Ski
  Kite-Surf
  Motorcsónaksport
  Műugrás - Toronyugrás
  Rafting és vadvízi sportok
  Surf
  Úszás-Szinkronúszás
  Vitorlázás
  Vizilabda
  Vizisí és Wakeboard
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Kedvenceink - Állatsportok
  Halak
  Kutyák
  Lovak
  Madarak
  Minden más
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Sporttal kapcsolatban
  Dopping
  Kultúra
  Létesítmények
  Navigáció - GPS
  Rólunk
  Sportkultúra
  Támogatjuk
  Partnereink

 
Cikk beküldése    |    Boltkatalógus    |    Fórum    |    Piactér     |    Sportfotók    |    Sportvideók    |    Humoros videók    |    Humor    |    Rólunk


34234234
 
 
Honda VFR 800
2005-04-25 17:32:55
Kategória: Motorokról


HONDA VFR 800


Motor: V4-es, benzinbefecskendezős motor. A hidegindító szabályzókarja a kormány bal oldalán található. Hideg állapotban is ugyanolyan jól indul, mint melegen, gázparancsokra azonnal reagál. Nagyon szép teljesítmény felfutás 3000/min fordulattól, majd 7000/min fordulattól érezhetően megváltozó motorkarakterisztika. (Átmenet nélküli hirtelen teljesítmény növekedés). Nyomatékos és erős teljesítmény 11000/min fordulatig.Teljesen kiegyensúlyozott alapjárat, idegesítő vibrációk nélküli üzem magasabb fordulaton is. A megváltozó karakterisztika mellett a legendás V4-es hang egy kemény, erős alaphangot kap. A régi VFR-rel való összehasonlításban az új nagyobb teljesítményű és jobban motorozható.

Hajtómű: Tökéletesen működő olajfürdős kuplung. Átlagos kézerőt igényel, nagyon finoman adagolható minden fordulatszámon. Ultrafinoman működő váltómű.

Futómű: Végsebességig is teljesen stabil, nagyon jól kezelhető minden sebességnél, csak hirtelen kormánymozdulatoknál válik átlagossá a kormányozhatósága. Kanyarban semlegesen, célpontosan viselkedik, ill. fékezéskor enyhe felegyenesedési hajlam mutatkozik. Feszes, de mégis precízen dolgozó rugóstagok kielégítő tartalékokkal. A kerekek Dunlop Sportmax gumiabroncsokkal lettek szerelve.

Utazási komfort: Tökéletes üléspozíció, jól elhelyezett kezelőszervek. Enyhén hajlított plexi, mely 200 km/h feletti sebesség esetén is jó szélvédelmet, biztosit. Teljes értékű utasülés.

Fékrendszer: A régi VFR kombinált fékrendszerének tökéletes működéséhez már csupán egy ABS hiányzott. Ez most már - felár ellenében - bármikor rendelhető, és tökéletesen működik.

Menetteljesítmény / fogyasztás: A fékpadon mért 110 Le 244 km/h végsebesség elérésére elég. A nagyobb teljesítmény ellenére jóval kevesebb szuperbenzint fogyaszt az új VFR, mint elődje: átlagosan 6,8 litert szürcsölt be 100 kilométerre. Lassan poroszkálva 6 liter alá nyomható a fogyasztás, így a 22 literes tank tartalma jó bő 300 km megtételére elég. Kipufogórendszere szabályozott katalizátorral szerelt.

Kivitel: Terjedelmes műszerfal digitális kilométerórával, benzinszintmérövel, időórával, hőfokmérővel, analóg fordulatszámmérővel. Oldal- és középállvány. Kimagasló világítási rendszer, tökéletes kidolgozottság, a régihez viszonyítva furfangosabb részletmegoldások. Túrázáshoz tartozékok rendelhetők.

TECHNIKAI ADATOK

Teljesítmény: 110 Le 10500/min, ill. 80 Nm maximális nyomaték 8750/min fordulaton. Gyorsulás 0 -100-ra 3.3 sec.

Motor: Négyhengeres, négyütemű, vízhűtéses V-motor. Hengerenként négy szelepes hengerfej, VTEC-rendszerű szelepvezérlés. Furat-löket 72 x 48 mm, hengerűrtartalom 782 ccm, sűrítési viszony 11,6:1. Elektromos benzin-befecskendező-rendszer, elektromos önindító. Hatfokozatú váltómű, szekunderhajtás x-gyűrűs lánccal.

Futómű: Könnyűfém-hídváz, elöl teleszkópvilla 43 mm-es átmérővel, rugóút 120 mm.Könnyűfém egykaros hátsó lengőkar, központi rugóstag, rugóút 120 mm. Gumiabroncsok: elöl 120/70 ZR17, hátul 180/55 ZR17. Az első féktárcsák átmérője 296 mm, a hátsóé 256 mm. Ülésmagasság 805 mm. Villaszög 61.5 fok. Tank: 22 Liter. Tengelytáv 1460 mm.

Szervizintervallumok: az 1000. km-nél, majd 6000 kilométerenként.


A cikk képei:

 


szabadban.hu hírlevél, legfrisebb
híreink hetente a postafiókodba!




 
   

Ugrás az oldal tetejére

Médiaajánlat | Irjon nekünk | Impresszum