Elveink  |  Gy.I.K  |  Médiaajánlat  |  Kezdőlapnak  |  Honlapajánló 2024. április 26. péntek, napja van.  

szabadban.hu webmail

 Támogatottjaink
. BOM - 2020 Bp. Olimpia
. Budapest-Bamako
. Budapest Titans
. Cseh László
. Dani Gyöngyi
. Farkas Györgyi
. F1 Racing
Exprerience
. Hungexpo
. Kis Sándor - Technosport
. Klein Dávid
. Kovács László Formula2
. Kovács Niki 600 EB
. OLIMPIA
. ParaJet-Ski

  Fogyatékkal élők
  Mindennapok
  Paralimpia
  Sportélet

  Földön - Bakancsban
  Barlangászás
  Hegy- és Sportmászás
  Túrák, séták
  Ti küldtétek
  Tippek trükkök

  Földön - Hóban - Jégen
  Curling
  Gyorskorcsolya
  Jégen (szabadidő)
  Jégkorong
  Jégvitorlás
  Műkorcsolya és Jégtánc
  
  Sífutás
  Síugrás
  Snowboard
  Szánkó és Bobsport
  Tippek-trükkök
  Ti küldtétek

  Földön - Kétkerék
  Gyorsasági motorsport
  Enduro és más motorsport
  Motorokról
  Motoros rendezvények
  Quad
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  BMX
  Kerékpárok
  Kerékpáros rendezvények
  Mountainbike
  Országúti kerékpársport
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Négykerék
  3,2,1.GO!
  Autó különlegességek
  Autós programok
  Forma1
  Gokart
  Gyorsasági autósport
  Oldtimer és programok
  Rally és egyéb autósport
  Terepjáró
  Terep-Rallye
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Sportok még
  Asztalitenisz
  Atlétika-Torna
  Boksz
  Budo
  Duatlon - Triatlon
  Egyéb sportok
  Extrém
  Fegyveres sportok
  Futás aszfalton
  Futás terepen
  Futball-Futsal
  Golf
  Golyós sportok
  Háromtusa-Öttusa
  Kézilabda
  Kosárlabda
  Más labdasportok
  Mozgás
  Röplabda
  Sportkülönlegességek
  Sportpolitika
  Sportvilág
  Squash
  Tenisz
  Tollaslabda
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Vitalitás
  Aerobic
  Egészség
  Erőnlét
  Fitness
  Táncsport
  Táplálkozás
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Levegőben
  Ejtőernyő
  Hőlégballon
  Kisrepülők
  Sárkányrepülés
  Siklóernyő
  Vitorlázó repülés
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Vízben
  Búvárkodás
  Csónak és vizitúrák
  Csónak, Kajak-Kenu
  Hajó, Yacht, Motorcsónak
  Horgászsport
  Jet-Ski
  Kite-Surf
  Motorcsónaksport
  Műugrás - Toronyugrás
  Rafting és vadvízi sportok
  Surf
  Úszás-Szinkronúszás
  Vitorlázás
  Vizilabda
  Vizisí és Wakeboard
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Kedvenceink - Állatsportok
  Halak
  Kutyák
  Lovak
  Madarak
  Minden más
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Sporttal kapcsolatban
  Dopping
  Kultúra
  Létesítmények
  Navigáció - GPS
  Rólunk
  Sportkultúra
  Támogatjuk
  Partnereink

 
Cikk beküldése    |    Boltkatalógus    |    Fórum    |    Piactér     |    Sportfotók    |    Sportvideók    |    Humoros videók    |    Humor    |    Rólunk


34234234
 
 
A Team Toth csapata dobogón
2008-08-31 23:00:09


A Gyorsasági Motoros Világbajnokság 2008-as szezonjának 13. negyed-literes versenyének forgatókönyve sem volt más, mint a legtöbb korábbi futam. Óriási küzdelmek közepette dőlt el a végső sorrend. A Team Toth Aprilia csapat ezen a vasárnapon San Marinóban, szikrázó napsütésben, büszkén foglalta el a rajtrács legelőkelőbb pozícióját, az első rajtkockát. Hector Barbera a reggeli bemelegítő edzést is teljes egészében kihasználta a gyári gép beállításainak finomítására. Az utolsó alkalom, amikor a magyar csapat spanyol versenyzője a pole pozícióból indult, Mugellóban volt és akárcsak azon az olasz pályán, úgy itt Misanóban is egymásra találtak Marco Simoncellivel, sőt később óriási csatát vívott a spanyol versenyző Mattia Pasinivel is. A rajtot követően Barbera átvette a vezetést néhány kör erejéig, annak ellenére, hogy óriási volt a helyezkedés az élmezőnyben. Ez a későbbiekben is többször előfordult, de sajnos a vezetést nem tudta megtartani a spanyol a leintésig. A rengeteg kiélezett párharc közben a Tóth Aprilián elfogyott a hátsó gumi és a futam vége felé már egyre többet csúszkált Barbera alatt a motor. Az egész versenyre jellemző drámai fordulatok végén azonban Barbera ismét felállhatott a dobogó harmadik fokára és ezzel az eredményével felzárkózott a világbajnoki összetett negyedik helyére. Tóth Imre fájdalomcsillapítókkal állt fel a san marinói verseny startjához. Ahogy azt ő maga is előre látta, a sérült keze nem bírta ki a megerőltetést a futam végéig és kénytelen volt feladni a misanói versenyt. Doktor Costa és csapata mindent megtettek a magyar versenyzőért, hogy a lehető legkisebb fájdalommal küldjék pályára és a rendelkezésre álló rövid idő alatt a lehető legtöbbet javítsanak Imre sérült kezén.

Hector Barbera#21:
„A rajtom mondhatni, kivételesen nagyon jól sikerült. Tudtam, hogy nagyon szoros verseny lesz, de azt nem gondoltam volna, hogy ennyire. A hőség miatt nagyon nehéz volt az utolsó pillanatokig koncentrálni, ráadásul problémáim akadtak az első futóművel és a hátsó gumival is. Persze ezen nem csodálkozom, hiszen őrült tempót diktáltunk annak ellenére, hogy a korábbi legjobb időinktől közel egy másodpercre maradtunk el. A verseny nagyon kiélezett volt és sajnálom Mattiát, hogy elesett, de azon kívül, hogy kemény voltam, a belső íven voltam és nem volt semmi szándékosság abban, hogy összeértünk. Nem akartam, hogy elessen. Simoncelli ennél keményebben tett engem ki a pályáról, de nem estem el. Nekem szerencsém volt. Sajnálom, hogy nem jött össze a győzelem, de megdolgoztunk ezért a dobogóért és ezért boldog vagyok.”

Tóth Imre#10:
„Borzasztó melegben rajtoltunk el, de még ezzel sem volt semmi bajom, hiszen örültem, hogy egyáltalán motorra ülhettem ezen a hétvégén. Tegnap a kvalifikáció után és ma reggel is dolgoztak az orvosok a kezemen. Amióta megérkeztem Misanóba rengeteget javult, de korántsem tökéletes. A futamon igyekeztem koncentrálni és arra figyeltem, hogy be tudjam fejezni a futamot, ám egy pont után már nagyon fájt a kezem s a féktávokon, illetve a kanyarokban nagyon megerőltető volt a menés. Sajnálom, hogy nem sikerült befejezni a futamot, de remélem, hogy Indianapolisban már sokkal erősebb leszek és nem okoz problémát a sérülés a versenyzésben. Addig is szeretném megköszönni Doktor Costának és a csapatomnak a segítséget, nélkülük nem ment volna. ”


Szerző: szabadban
Forrás: Pepe Toth Aprilia

A cikk képei:

 


szabadban.hu hírlevél, legfrisebb
híreink hetente a postafiókodba!




 
   

Ugrás az oldal tetejére

Médiaajánlat | Irjon nekünk | Impresszum