Elveink  |  Gy.I.K  |  Médiaajánlat  |  Kezdőlapnak  |  Honlapajánló 2024. április 19. péntek, napja van.  

szabadban.hu webmail

 Támogatottjaink
. BOM - 2020 Bp. Olimpia
. Budapest-Bamako
. Budapest Titans
. Cseh László
. Dani Gyöngyi
. Farkas Györgyi
. F1 Racing
Exprerience
. Hungexpo
. Kis Sándor - Technosport
. Klein Dávid
. Kovács László Formula2
. Kovács Niki 600 EB
. OLIMPIA
. ParaJet-Ski

  Fogyatékkal élők
  Mindennapok
  Paralimpia
  Sportélet

  Földön - Bakancsban
  Barlangászás
  Hegy- és Sportmászás
  Túrák, séták
  Ti küldtétek
  Tippek trükkök

  Földön - Hóban - Jégen
  Curling
  Gyorskorcsolya
  Jégen (szabadidő)
  Jégkorong
  Jégvitorlás
  Műkorcsolya és Jégtánc
  
  Sífutás
  Síugrás
  Snowboard
  Szánkó és Bobsport
  Tippek-trükkök
  Ti küldtétek

  Földön - Kétkerék
  Gyorsasági motorsport
  Enduro és más motorsport
  Motorokról
  Motoros rendezvények
  Quad
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  BMX
  Kerékpárok
  Kerékpáros rendezvények
  Mountainbike
  Országúti kerékpársport
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Négykerék
  3,2,1.GO!
  Autó különlegességek
  Autós programok
  Forma1
  Gokart
  Gyorsasági autósport
  Oldtimer és programok
  Rally és egyéb autósport
  Terepjáró
  Terep-Rallye
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Sportok még
  Asztalitenisz
  Atlétika-Torna
  Boksz
  Budo
  Duatlon - Triatlon
  Egyéb sportok
  Extrém
  Fegyveres sportok
  Futás aszfalton
  Futás terepen
  Futball-Futsal
  Golf
  Golyós sportok
  Háromtusa-Öttusa
  Kézilabda
  Kosárlabda
  Más labdasportok
  Mozgás
  Röplabda
  Sportkülönlegességek
  Sportpolitika
  Sportvilág
  Squash
  Tenisz
  Tollaslabda
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Vitalitás
  Aerobic
  Egészség
  Erőnlét
  Fitness
  Táncsport
  Táplálkozás
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Levegőben
  Ejtőernyő
  Hőlégballon
  Kisrepülők
  Sárkányrepülés
  Siklóernyő
  Vitorlázó repülés
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Vízben
  Búvárkodás
  Csónak és vizitúrák
  Csónak, Kajak-Kenu
  Hajó, Yacht, Motorcsónak
  Horgászsport
  Jet-Ski
  Kite-Surf
  Motorcsónaksport
  Műugrás - Toronyugrás
  Rafting és vadvízi sportok
  Surf
  Úszás-Szinkronúszás
  Vitorlázás
  Vizilabda
  Vizisí és Wakeboard
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Kedvenceink - Állatsportok
  Halak
  Kutyák
  Lovak
  Madarak
  Minden más
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Sporttal kapcsolatban
  Dopping
  Kultúra
  Létesítmények
  Navigáció - GPS
  Rólunk
  Sportkultúra
  Támogatjuk
  Partnereink

 
Cikk beküldése    |    Boltkatalógus    |    Fórum    |    Piactér     |    Sportfotók    |    Sportvideók    |    Humoros videók    |    Humor    |    Rólunk


34234234
 
 
Az Úszó EB-re, már végig mennek a 4-6-os Combino villamosok.
2006-07-20 07:07:19


 

A Budapesti Közlekedési Vállalat megegyezett a kivitelező vállalattal, hogy 07.26-ra, a margitszigeti úszó-Eb kezdetére a 4-6-os villamos teljes vonalára biztosítja a közlekedést – mondta el Demszky Gábor Budapest főpolgármestere, a szerdai sajtótájékoztatón azzal az intézkedéscsomaggal kapcsolatban, amit maga is "kármentőnek" minősített.

A verseny rajtjáig lecserélik azt a két felsővezeték-tartó oszlopot, amelyek a hétvégén a Margit hídon kidőltek, és további hatvanat tartósarukkal erősítenek meg.

Ezzel azonban nem ér véget azoknak az átalakításoknak a sora, amire a Combino villamosok üzembe helyezése miatt előre nem várt módon kényszerül a BKV. Augusztus 3-ig a Margit híd és az Oktogon között cserélnek le néhány elöregedett oszlopot, az iskolakezdésre pedig a Petőfi híd és az Irinyi utca közötti szakaszon lévő 22 oszlop cseréje is befejeződik. Emellett megerősítik, illetve lecserélik a felsővezeték-tartó kábeleket, hogy azok is megfeleljenek az új villamosok műszaki feltételeinek.

A főpolgármester közölte azt is, hogy vizsgálatot rendelt el az ügyben a mulasztások mértékének és a felelősök kilétének megállapítására. A vizsgálatot Székely Gábor, a BKV felügyelőbizottsága főváros által delegált elnöke vezeti, aki a szakmai ellenőrzés lefolytatására a Műszaki Egyetemtől kért segítséget.

Demszky nem kívánt elébe menni vizsgálatnak, és a menedzsment (például Aba Botond vezérigazgató vagy mások) személyi felelősségére vonatkozó kérdést nem kommentálta. Ugyanakkor többször is elismételte: a villamosvonal átalakítása nem Budapest, hanem a - százszázalékos tulajdonában lévő - BKV Zrt. feladata volt. Egyelőre úgy tűnik, az átalakítás többletköltségeit is a cégnek kell állnia.

A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy a sajtóban megjelent állításokkal szemben a Petőfi hídon lévő oszlopokkal nincs probléma, és a Margit híd sincs olyan rossz állapotban, hogy a felújításával ne lehetne megvárni az M0-s híd elkészültét, amit a terveknek megfelelően Demszky 2008-ra prognosztizált.


A cikk képei:

 


szabadban.hu hírlevél, legfrisebb
híreink hetente a postafiókodba!




 
   

Ugrás az oldal tetejére

Médiaajánlat | Irjon nekünk | Impresszum