Radírral írná át Európa drifttérképét a Tomracing
Radák „Radír” János személyében újabb taggal bővült a Tomracing Motorsport Team. A 2008-as magyar bajnok driftversenyző két év kihagyás után egy felturbózott, több mint 500 lóerős autóval térhet vissza az aszfaltra, ráadásul nem akárhol: a King of Europe Series futamain. A szezonnyitó április 20-21-ei ausztriai futamig azonban a csapat tulajdonosa, Miklósy Tamás nem dőlhet hátra, hisz a csapat elsőszámú versenyzője, Juhász Dávid – aki a Superbike világbajnokság Superstock 1000-es sorozatába készül – mellé, újabb nagyágyú csatlakozott, akinek az anyagi hátterét szintén biztosítania kell. Ráadásul a csapatfőnöknek máris fájhat a feje, hogy a két „vezérbika” közül kit illessen meg az élversenyzői jogkör.
Miklósy Tamás: „A Tomracing Motorsport Team eddig kifejezetten csak motorosokat foglalkoztatott, ám idén mertünk nagyot álmodni, aminek eredménye, hogy Radák János személyében, egy korábbi magyar bajnok driftversenyző csatlakozott hozzánk. Évről évre fejlődtünk a csapat és az eredmények tekintetében, és most elérkeztünk egy újabb mérföldkőhöz. Radírral a tavalyi év során kialakult egy baráti viszony, ami mára odáig vezetett, hogy a versenyzőnkké vált. Biztosítani szeretnénk számára a részvételt a King of Europe Series futamain, ám ehhez még szükségünk van további támogatókra. A legsarkalatosabb pont Radír esetében a gumi, ami úgy tűnik, hogy egy szponzornak köszönhetően napokon belül megoldódik. Az autója teljesen át lett építve a Missile Performance csapatának segítségével, így a több mint 500 lóerős Nissannal akár kellemes meglepetést is okozhat az Európa-bajnoki futamokon. A csapaton belül eddig baráti volt a viszony, sőt, a hangulatnak nem is tesz rosszat, hogy Dávid és Radír egyaránt bejelentkezett a vezérbika szerepére. Amíg az idei eredmények eldöntik kettejük sorrendjét házon belül, egy kicsit rásegítünk nekik, hogy tisztázhassák az erőviszonyokat egy remélhetőleg minél vidámabb csapatépítő tréningen.”
Radák János: „Nagyon örülök, hogy csatlakozhattam a Tomracing Motorsport Teamhez. Sikerült egy olyan csapathoz kerülnöm, ahol közel két év kihagyás után újra sikeres lehetek. Mindenki rendkívül pozitívan áll hozzám, már a tárgyalások alatt azt éreztem, közösek a céljaink, ám az, hogy ezek ne csak álmok maradjanak, teljessé kell válnia az anyagi hátteremnek. Az autómat – amivel az utóbbi két évben csak bemutatókon, illetve egy-két versenyen vettem részt – a tavalyi év vége óta építjük. Mára már a korábban csak 360 lóerős Nissanom több mint 500, mégpedig a turbóknak, a nélkülözhetetlen elektronikai és futómű változtatásoknak köszönhetően. Nagyon motivál, hogy ezzel a „szörnnyel” az Európa-bajnokságon mutathassam meg, mit tudok. Amennyiben az anyagiak megengedik, úgy minél több nívós versenyen szeretnék részt venni, valamint ismét harcba szállnék a hazai bajnoki címért. Sosem szerettem második lenni, így abban bízom, az eredményeimnek köszönhetően a csapat élversenyzője lehetek 2013-ban. Természetesen mindezt úgy, hogy közben Dávid is bizonyít a Superbike világbajnokság Superstock 1000-es sorozatában. Az lenne az igazi, ha a szezon végére mindketten a legjobb magyarként zárnánk a saját kategóriánkban.”