Elveink  |  Gy.I.K  |  Médiaajánlat  |  Kezdőlapnak  |  Honlapajánló 2018. június 20. szerda, napja van.  

szabadban.hu webmail

 Támogatottjaink
. BOM - 2020 Bp. Olimpia
. Budapest-Bamako
. Budapest Titans
. Cseh László
. Dani Gyöngyi
. Farkas Györgyi
. F1 Racing
Exprerience
. Hungexpo
. Kis Sándor - Technosport
. Klein Dávid
. Kovács László Formula2
. Kovács Niki 600 EB
. OLIMPIA
. ParaJet-Ski

  Fogyatékkal élők
  Mindennapok
  Paralimpia
  Sportélet

  Földön - Bakancsban
  Barlangászás
  Hegy- és Sportmászás
  Túrák, séták
  Ti küldtétek
  Tippek trükkök

  Földön - Hóban - Jégen
  Curling
  Gyorskorcsolya
  Jégen (szabadidő)
  Jégkorong
  Jégvitorlás
  Műkorcsolya és Jégtánc
  
  Sífutás
  Síugrás
  Snowboard
  Szánkó és Bobsport
  Tippek-trükkök
  Ti küldtétek

  Földön - Kétkerék
  Gyorsasági motorsport
  Enduro és más motorsport
  Motorokról
  Motoros rendezvények
  Quad
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  BMX
  Kerékpárok
  Kerékpáros rendezvények
  Mountainbike
  Országúti kerékpársport
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Négykerék
  3,2,1.GO!
  Autó különlegességek
  Autós programok
  Forma1
  Gokart
  Gyorsasági autósport
  Oldtimer és programok
  Rally és egyéb autósport
  Terepjáró
  Terep-Rallye
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Sportok még
  Asztalitenisz
  Atlétika-Torna
  Boksz
  Budo
  Duatlon - Triatlon
  Egyéb sportok
  Extrém
  Fegyveres sportok
  Futás aszfalton
  Futás terepen
  Futball-Futsal
  Golf
  Golyós sportok
  Háromtusa-Öttusa
  Kézilabda
  Kosárlabda
  Más labdasportok
  Mozgás
  Röplabda
  Sportkülönlegességek
  Sportpolitika
  Sportvilág
  Squash
  Tenisz
  Tollaslabda
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Vitalitás
  Aerobic
  Egészség
  Erőnlét
  Fitness
  Táncsport
  Táplálkozás
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Levegőben
  Ejtőernyő
  Hőlégballon
  Kisrepülők
  Sárkányrepülés
  Siklóernyő
  Vitorlázó repülés
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Vízben
  Búvárkodás
  Csónak és vizitúrák
  Csónak, Kajak-Kenu
  Hajó, Yacht, Motorcsónak
  Horgászsport
  Jet-Ski
  Kite-Surf
  Motorcsónaksport
  Műugrás - Toronyugrás
  Rafting és vadvízi sportok
  Surf
  Úszás-Szinkronúszás
  Vitorlázás
  Vizilabda
  Vizisí és Wakeboard
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Kedvenceink - Állatsportok
  Halak
  Kutyák
  Lovak
  Madarak
  Minden más
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Sporttal kapcsolatban
  Dopping
  Kultúra
  Létesítmények
  Navigáció - GPS
  Rólunk
  Sportkultúra
  Támogatjuk
  Partnereink

 
Cikk beküldése    |    Boltkatalógus    |    Fórum    |    Piactér     |    Sportfotók    |    Sportvideók    |    Humoros videók    |    Humor    |    Rólunk


34234234
 
 
SIL kupa
2007-03-23 13:00:48


A sorozat egy változó helyszíneken megrendezésre kerülő olyan versenysorozat, amely alapvetően az utcára épített, utcai gumikkal szerelt autók tulajdonosainak versengéséhez nyújt lehetőséget, azon elsősorban fiatalok részére, akiknek nincsenek sponzoraik és így nem tudnak fenntartani, tárolni egy kizárólag versenycélra épített, bukócsöves autót, méregdrága versenygumikkal. A versenyeket nem visszük be fák közé, se szakadékok mellé, hogy bukócső nélkül is biztonságos lehessen a lebonyolítás és a nézők számára kényelmes a megközelítés. A sorozatot alapvetően a márkaklubok részére írta ki a SIL, azonban versenyzőink között szívesen látjuk a streetracing-os fiatalokat is, az utcára épített autóikkal, hiszen ez a sorozat nekik szól.

 

A rallyra járó nézők legnagyobb része nem elégedett a versenyeken nyújtott versenyzői teljesítményekkel. ( az autók nem csúsznak látványosan keresztben, stb) Ennek oka az, hogy a versenygumik jellemzői az íven való autózással vezetnek jobb időeredményekre és a versenyzők ennek megfelelően kerülik a látványos és a technika árához képest kockázatos  megcsúszásokat.

 

Hisszük azt, hogy az utcai gumikra kiírt versenyeken a régi autóversenyek hangulata lesz jellemző, hiszen az utcai gumikkal, az erőcsúsztatás technikájával lehet eredményeket elérni, úgy, ahogyan azt a régi versenyfelvételeken lehet látni. Az ilyen versenyek nézői látogatottsága is nagy lesz, hiszen a nézők  az elvárásaiknak megfelelő látványban részesülhetnek majd, amellett, hogy a versenyeken való aktív részvétel sem követel külön családi költségvetést. Egyebekben garantáljuk, olyan pályák kialakítását, ahol a legkényesebb felni sem sérül. Az egyes versenyhelyszíneken rendelkezésre áll majd büfé, és WC természetesen.

 

A SIL Kupa versenyein különdíjat kap majd a leglátványosabban vezető versenyző, annak ellenére is, ha esetleg gyenge az időeredménye. Minden versenyen díjazzuk a Nagy Vesztest is. A versenyeken az egyes mért szakaszokat úgy alakítjuk majd ki, hogy azokon a futamok egy-egy körben, ne csak 1-2 percig tartsanak, hanem legalább 5-6 percig. Tesszük ezt azért, hogy ne csak a koncentrálni nagyon tudó versenyzők legyenek esélyesek, hanem azok is, akik néha-néha hibáznak, de képesek utolérni magukat. A sorozat versenyein pontot az első 9 helyezett érhet el kategóriában, és abszolútban, mégpedig olyan számítás szerint, ahol helyezését ki kell vonni a 10-es számból és így megkapható a gyűjtött pontok száma. A technika ördögének kicselezésére a 4 legjobb verseny eredmény számít csak bele az éves értékelésbe.

 

A különdíjakat híres hazai autóversenyző nagyságok ítélik majd oda és ők is adják át azokat. A nevezési díjak bizonyos mértékig követik majd a versenynek helyt adó pálya színvonalát, túlzásoktól mentesen persze. A sorozat előreláthatólag érinti majd az összes hazai épített pályát, így az Euroringet, Pannonringet, Rába-ringet és némely a rallycrossz-nak otthont adó pályát. Minden reményünk megvan arra, hogy az év végi döntő futamot a Hungaroringen bonyolíthatjuk.

 

 

A http://www.toljadneki.hu/download/infok/2005/sil_beharangozo.doc alapján!

 


A cikk képei:

 


szabadban.hu hírlevél, legfrisebb
híreink hetente a postafiókodba!




 
   

Ugrás az oldal tetejére

Médiaajánlat | Irjon nekünk | Impresszum