Az illusztrált B7-es rajzán egy kék autó látható, amely Szin a gyártó házi színe. Az Alpina nevét viselő első légterelő és a felni dizájn is a Dél-németországi Buchloe-ban székelő cég jellegzetessége. A cég 1983 óta nyugodtan használhatja a "felújító" kifejezést, ugyanis a gyári autókat fejleszteti, újítja fel még "autóbbá"! Pont úgy, ahogy most a BMW új 7-es szériáját veszik kezelésbe, amely következtében egy teljesen más autó lesz a végeredmény. Csak egy példa: az előző hetesbe az Alpina extra turbót szerelt a gyári 4.4 literes V8-as blokkra teljesítmény növelőként. A megoldást a bajor gyártó is alkalmazta az új 750i motorján, amely ráadásul mindjárt két darabot kapott az erősítőből, így a gyári V8-as 404 ló erejét tudja csatasorba álli tani.
Az Alpina már egy ideje teszteli az általa megálmodott autót, amelyről néhány leleplező fotó is készült a nyáron. Elég, ha csak a fotón látható autó rendszámtábláját nézzük és jól látható, hogy Ostallgau régióból való, ahol a cég működik. Ez pedig csak azt jelentheti, hogy az Alpina, az új 7-es szérián dolgozik.
Nem véletlen a fent leirt turbó-teljesítmény "háború"! Vajon mit talál ki Alpina, hogy lekőrözze a gyári 404 lovas V8-as erőművet? Egyet biztosra vehetünk. Minimum 500 ló erejét tömi bele az új erőforrásba, hiszen az előző B7 modell motorjába is ennyi volt.
Az Alpina különlegessége abban rejlik, hogy ő nem tuning cég, hanem gyártó! Az Alpina modellek a BMW gyártósorán készülnek, de a kocsi forgalmijában a típus megnevezésénél nem BMW, hanem Alpina olvasható. A jellegzetes fehér-kék propellert kicserélik az Alpina logóra és minden, az autón található BMW felirat helyén az Alpina olvasható.