Elveink  |  Gy.I.K  |  Médiaajánlat  |  Kezdőlapnak  |  Honlapajánló 2024. április 19. péntek, napja van.  

szabadban.hu webmail

 Támogatottjaink
. BOM - 2020 Bp. Olimpia
. Budapest-Bamako
. Budapest Titans
. Cseh László
. Dani Gyöngyi
. Farkas Györgyi
. F1 Racing
Exprerience
. Hungexpo
. Kis Sándor - Technosport
. Klein Dávid
. Kovács László Formula2
. Kovács Niki 600 EB
. OLIMPIA
. ParaJet-Ski

  Fogyatékkal élők
  Mindennapok
  Paralimpia
  Sportélet

  Földön - Bakancsban
  Barlangászás
  Hegy- és Sportmászás
  Túrák, séták
  Ti küldtétek
  Tippek trükkök

  Földön - Hóban - Jégen
  Curling
  Gyorskorcsolya
  Jégen (szabadidő)
  Jégkorong
  Jégvitorlás
  Műkorcsolya és Jégtánc
  
  Sífutás
  Síugrás
  Snowboard
  Szánkó és Bobsport
  Tippek-trükkök
  Ti küldtétek

  Földön - Kétkerék
  Gyorsasági motorsport
  Enduro és más motorsport
  Motorokról
  Motoros rendezvények
  Quad
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  BMX
  Kerékpárok
  Kerékpáros rendezvények
  Mountainbike
  Országúti kerékpársport
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Négykerék
  3,2,1.GO!
  Autó különlegességek
  Autós programok
  Forma1
  Gokart
  Gyorsasági autósport
  Oldtimer és programok
  Rally és egyéb autósport
  Terepjáró
  Terep-Rallye
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Sportok még
  Asztalitenisz
  Atlétika-Torna
  Boksz
  Budo
  Duatlon - Triatlon
  Egyéb sportok
  Extrém
  Fegyveres sportok
  Futás aszfalton
  Futás terepen
  Futball-Futsal
  Golf
  Golyós sportok
  Háromtusa-Öttusa
  Kézilabda
  Kosárlabda
  Más labdasportok
  Mozgás
  Röplabda
  Sportkülönlegességek
  Sportpolitika
  Sportvilág
  Squash
  Tenisz
  Tollaslabda
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Vitalitás
  Aerobic
  Egészség
  Erőnlét
  Fitness
  Táncsport
  Táplálkozás
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Levegőben
  Ejtőernyő
  Hőlégballon
  Kisrepülők
  Sárkányrepülés
  Siklóernyő
  Vitorlázó repülés
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Vízben
  Búvárkodás
  Csónak és vizitúrák
  Csónak, Kajak-Kenu
  Hajó, Yacht, Motorcsónak
  Horgászsport
  Jet-Ski
  Kite-Surf
  Motorcsónaksport
  Műugrás - Toronyugrás
  Rafting és vadvízi sportok
  Surf
  Úszás-Szinkronúszás
  Vitorlázás
  Vizilabda
  Vizisí és Wakeboard
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Kedvenceink - Állatsportok
  Halak
  Kutyák
  Lovak
  Madarak
  Minden más
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Sporttal kapcsolatban
  Dopping
  Kultúra
  Létesítmények
  Navigáció - GPS
  Rólunk
  Sportkultúra
  Támogatjuk
  Partnereink

 
Cikk beküldése    |    Boltkatalógus    |    Fórum    |    Piactér     |    Sportfotók    |    Sportvideók    |    Humoros videók    |    Humor    |    Rólunk


34234234
 
 
Moto Morini Corsaro 1200 és a Ducati Monster S4SR
2006-05-08 04:16:37
Kategória: Motorokról


Itt a tavasz, végre kipróbálhattunk két látványos újdonságot: a nem régen bemutatott Ducati Monster S4RS-t és a Moto Morini Corsaro 1200-ast, egy patinás márka teljesen új gépét, amely a hosszú évek kihagyása után komoly benyomást kelt.

Olaszország, valljuk be, hogy egy szép ország. Egy gazdag motoros történelemmel bíró ország. Patinás márkák szűnnek meg többnyire végleg. De néha megtörténik a csoda és újból életre kel a már elfeledett márka. Így történt a Moto Morinival is.

Hölgyeim és uraim ezennel bejelentem, hogy a Moto Morini visszatért! És hogy? Egy nagyon izmos és látványos kinézetű V-twin erőművel ellátott kétkerekűvel, amelyet teljesen házon belül fejlesztettek ki. Több ő, mint egy új motor egy régi márkanév alatt, mivel a Corsaro (Kalóz) 1200 teljesen új blokkját nem más, mint Lambertini tervezte. Igen, ő ugyanaz a személy, aki a 70-es – 80-as évek 3 ½ és 500 V-twin blokkjait tervezte. Majdhogynem elképzelhetetlen de az eredmény itt van. Kézzelfogható. És még valami, tisztelt hölgyeim és uraim. Körülbelül úgy megy, mint a kilőtt golyó!

Kilőtt golyóként megy a Monster család legújabb tagja is: az S4RS. Amit az M900 70 lovas kétszelepes, léghűtéses Mosntere elkezdett, azt viszi tovább az új család, amelyben az S4-széria, mint igazán gyors rokon van jelen. Az S4-en a szabadság érzetének előcsalogatásában, komoly szerepe van a vízhűtéses négyszelepes erőforrásnak. Hogy is volt sorrendben? Első volt a 916-os blokkal szeret S4, majd követte egy S4R a 996-os blokkal és most csattanó gyanánt, itt van az S4RS, a 998 köbcentis 999-Testastretta blokkjával. És ez mindjárt a legújabb modellen. Feltűnően mély az olajteknő és a kihegyezett formája. Az S4RS messze, a valaha gyártott leggyorsabb Monster-család tag pedig csak a meglévő 999-es blokkon tuningoltak kicsit a gyárban!

Írta: C.Z. 


A cikk képei:

 


szabadban.hu hírlevél, legfrisebb
híreink hetente a postafiókodba!




 
   

Ugrás az oldal tetejére

Médiaajánlat | Irjon nekünk | Impresszum